Кожен власник сайту хоче, щоб користувач бачив його ресурс. Не менш важливо, щоб відвідування сторінки давало результат. Для вирішення цих завдань застосовується оптимізація – забезпечення присутності сайту у верхній частині списку, виданого пошуковою системою.
Для яких інтернет-ресурсів необхідно SEO в Києві?
Активна частина відвідувачів в Україні припадає на Київ і великі міста. Просування в пошукових системах Києва - Завдання для оптимізаторів, які володіють знаннями ЦА та інструментами гео-просування, оптимізованими для Google. Цю роботу замовляють у професіоналів, а чи не намагаються виконати самостійно. EMBO Studio просуває в інтернеті такі ресурси:
- інтернет-магазини;
- сайти послуг;
- портали новин.
Оскільки при оптимізації різних типів сайтів є свої відмінності та правила, які необхідно враховувати для кожного конкретного виду веб-ресурсу, ми враховуємо та беремо до уваги всі фактори, які можуть впливати на розкручування проекту. Ми маємо індивідуальний підхід із застосуванням працюючих технік seo-просування, які не обмежуються стандартним переліком завдань.
Чому вибирають EMBO Studio?
У нас працюють фахівці, які пройшли атестацію Google.
Етапи SEO-просування у Києві від EMBO-Studio
Складові процесу просування сайту в Києві
Розкрутка сайту в Києві, як і в інших містах, включає вирішення таких завдань:
- внутрішня оптимізація;
- зовнішня оптимізація;
- брендинг на зовнішніх ресурсах;
- аналіз та моніторинг.
Кожен із цих етапів вимагає певних знань seo-фахівця та часу, щоб отримати хороший результат. Замовити просування сайту ефективно в комплексі, щоб аналізувати та вивчити існуючі проблеми на всіх етапах оптимізації та позначити точки зростання проекту.
Завдання внутрішньої оптимізації, які вирішуються при розкручуванні сайту в Києві
Корисний, привабливий (релевантний) для користувачів конкурентний ресурс задовольняє вимогам пошукових систем, перш за все, Google. Для цього необхідно вирішити такі завдання оптимізації сайту в Києві:
- Аудит сайту;
- Аудит конкурентів;
- Глибокий технічний аналіз сайту, усунення виявлених технічних проблем;
- Розробка індивідуальної стратегії, орієнтованої на SEO у Києві;
- Формування семантичного ядра об'єкта – сукупності ключових слів та запитів ЦА, їх моніторинг та угруповання;
- Оптимізація контенту – текстів, тегів, зображень;
- Створення нових текстів;
- Розробка та налаштування технічних файлів;
- Установка внутрішніх зв'язків та посилань (перелінкування).
Технології, які ми використовуємо
І ще 32 сервіси, у тому числі власні розробки
Завдання зовнішньої оптимізації
Просування сайту в пошукових системах у Києві буде ефективним лише за високої значущості, «ваги» ресурсу у мережі. В Google застосовується поняття PR (PageRank) – важливість (ранг) сторінки для пошуку, яка визначає місце у порядку виведення результатів пошуку. Число посилань на сторінку зі сторонніх ресурсів – ключовий фактор потрапляння сайту в ТОП списку пошуковика.
EMBO Studio розкрутила 200 сайтів, використовує новітні алгоритми, а також власні розробки для вирішення цих завдань. Зовнішня оптимізація вирішується фахівцями EMBO Studio за принципом: мінімальна вартість для клієнта – максимальна швидкість просування. Завдання включають:
- Моніторинг та нарощування маси посилань;
- Створення індивідуальної стратегії посилального просування (лінкбілдинг) з урахуванням геолокації у Києві;
- Крауд-маркетинг – глибокий аналіз ЦА Києва з метою популяризації ресурсу в регіоні;
- Вибір донорів для розміщення тематичних статей;
- Реєстрація у відібраних каталогах.
Приклади просування сайтів різних тематик
Ціна на просування сайтів у Києві
Ціна розкручування в Києві може істотно змінюватись в залежності від конкретного випадку та вимог замовника. Тому наша команда спочатку обговорює та виявляє всі потреби та очікування замовника. Потім формує КП із різним бюджетом під кожен проект. Але замовник повинен розуміти, що в цілому вартість залежить не тільки від його цілей, а й від технічних аспектів, таких як:
- Наявність раніше зібраної семантики на сайті
- Чи був сайт раніше на просуванні та які роботи раніше проводились
- Кількості сторінок, що оптимізуються на місяць (кожний місяць ми будемо брати нову вибірку сторінок, поки не оптимізуємо весь сайт)
- Бюджету на посилальної масу сайту (один із найсильніших факторів після посторінкової оптимізації);
- Чи є унікальні та якісні тексти на сайті
- Регіону та мови просування
- Рівня конкуренції
- Кількість програмних доробок по сайту
Вартість SEO-просування та терміни розкрутки сайту у Києві
Лінкбілдінг
- Підходить для раніше оптимізованих сайтів
- Розробка стратегії
- Посилання в статтях
- Крауд-маркетинг
- Каталоги
SEO + Лінкбілдинг (Мінімальний)
- Для створених та наповнених сайтів
- Оптимізація під пошуковий попит
- Аудити
- Лінкбілдінг
- Внутрішня оптимізація
Індивідуальна SEO стратегія
- Все що в першому та другому тарифі
- Робота над структурою сайту
- Робота з точками зростання
- Поглиблена аналітика
- Робота із зовнішніми джерелами трафіку
- Робота з великою кількістю даних
Строки оптимізації веб-ресурсу в середньому від 6 місяців. Процес просування сайту займає чимало часу, тому що враховується велика кількість вимог пошукових систем, яким повинен відповідати сайт. Перша динаміка може спостерігатися вже після 1-2 місяця, коли буде зібрано семантичне ядро, прописано мета-теги та оновлено контент з урахуванням ключових слів та їх частотності. Вже на цьому етапі довіра з боку Google збільшуватиметься і позиції сайту почнуть рости. Але повний процес просування сайту займає від півроку: все залежить від поточних показників та оптимізації ресурсу та кількості необхідних завдань, які необхідно реалізувати на проекті.
Просування бренду на зовнішніх ресурсах
Щоб посилити позицію клієнта в мережі, зробити бренд впізнаваним, а сайт доступним, EMBO Studio використовує такі методи:
- Реєстрація у каталогах сильних організацій Києва;
- Реєстрація в картах, що видаються у ТОП 10 пошуковика;
- Персональна стратегія збільшення цитування бренду в Інтернеті.
Аналіз та моніторинг роботи інтернет-ресурсу
Для моніторингу роботи сайту встановлюється та налаштовується Google Analytics, а саме:
- Встановлення коду відстеження;
- Базове налаштування;
- Налаштування зв'язку з Google AdWords і Search Console;
- Відстеження та виключення внутрішнього корпоративного трафіку;
- Моніторинг цільових дій на веб-сайті.
Щомісячна звітність