Ведення контекстної реклами

  • Терміни: налаштування та запуск від 4 днів

  • Ціна: від 2900 грн

  • Персональний менеджер: Так

Замовити ведення:

    Коли потрібне ведення контекстної реклами: Після налаштування та запуску контекстної реклами та отримання перших результатів.

    Що дає ведення контекстної реклами: Підвищення кількості переходів та конверсій на сайті, оптимізація вартості переходів на ресурс з реклами, оптимізація конверсії для кожної сторінки. Як наслідок, більша кількість звернень із сайту за меншу вартість.

    Що входить до послуги:

    • Додавання нових оголошень;
    • Оновлення старих оголошень;
    • Додавання нових ключових слів;
    • Мінусування слів - внесення до спеціальних списків слів, за якими реклама не повинна проводитись;
    • Аналітика - збір та аналіз статистики за якою проводять оптимізацію облікового запису.
    • Вимкнення або видалення неефективних ключових слів, оголошень, майданчиків.
    • Підвищення або зниження ставок на окремі сегменти реклами - за добою, по регіону, по днях тижня, з влаштування користувача та багато іншого.

    Яка вартість ведення та що впливає на ціну:

    Щомісячна вартість ведення починається від 2900 грн, і залежить від:

    • Кількості кліків з реклами
    • Видів реклами, що використовується у рекламному кабінеті
    • Від обсягів роботи по обліковому запису

    Чому вибирають EMBO Studio?

    Ведення та аналітика. Приклади робіт з аналітики та ведення рекламної компанії

    • Відстеження цільових дій на сайті, заповнення форм, натискання кнопок, відвідування певних сторінок;
    • Відстеження продажів: починаючи з відвідування цільової сторінки заповнення форм і до сторінки «дякую за замовлення»;
    • Фільтрування ключових слів, за якими вже були переходи, виняток нецільових;
    • Розширення переліку мінус слів;
    • Перевірка за допомогою аналітики, де найбільше відмов та великий відсоток виходу із сайту;
    • Складання рекомендацій щодо сайту та його поліпшення;
    • Підключення оптимізатора конверсій у Google AdWords;
    • Налаштування коригування ставок за часом доби;
    • Налаштування коригування ставок за днем тижня;
    • Налаштування коригування ставок за пристроєм користувача;
    • У неефективних групах оголошень заміна оголошень на ефективніші;
    • Виявлення ключових слів із низьким показником якості;
    • Зниження ставки за групами оголошень, де вартість конверсії вища за потрібну, щоб її (вартість конверсії) знизити;
    • Підвищення ставок за групами оголошень, де вартість конверсії нижча за потрібну, щоб отримувати більше конверсій за вигідною ціною.

    Зв'яжіться з нами:

      Не вдалося відправити? Напишіть нам: info@embo.com.ua