Ведення контекстної реклами
Коли потрібне ведення контекстної реклами: Після налаштування та запуску контекстної реклами та отримання перших результатів.
Що дає ведення контекстної реклами: Підвищення кількості переходів та конверсій на сайті, оптимізація вартості переходів на ресурс з реклами, оптимізація конверсії для кожної сторінки. Як наслідок, більша кількість звернень із сайту за меншу вартість.
Що входить до послуги:
- Додавання нових оголошень;
- Оновлення старих оголошень;
- Додавання нових ключових слів;
- Мінусування слів - внесення до спеціальних списків слів, за якими реклама не повинна проводитись;
- Аналітика - збір та аналіз статистики за якою проводять оптимізацію облікового запису.
- Вимкнення або видалення неефективних ключових слів, оголошень, майданчиків.
- Підвищення або зниження ставок на окремі сегменти реклами - за добою, по регіону, по днях тижня, з влаштування користувача та багато іншого.
Яка вартість ведення та що впливає на ціну:
Щомісячна вартість ведення починається від 2900 грн, і залежить від:
- Кількості кліків з реклами
- Видів реклами, що використовується у рекламному кабінеті
- Від обсягів роботи по обліковому запису
Чому вибирають EMBO Studio?
Ведення та аналітика. Приклади робіт з аналітики та ведення рекламної компанії
- Відстеження цільових дій на сайті, заповнення форм, натискання кнопок, відвідування певних сторінок;
- Відстеження продажів: починаючи з відвідування цільової сторінки заповнення форм і до сторінки «дякую за замовлення»;
- Фільтрування ключових слів, за якими вже були переходи, виняток нецільових;
- Розширення переліку мінус слів;
- Перевірка за допомогою аналітики, де найбільше відмов та великий відсоток виходу із сайту;
- Складання рекомендацій щодо сайту та його поліпшення;
- Підключення оптимізатора конверсій у Google AdWords;
- Налаштування коригування ставок за часом доби;
- Налаштування коригування ставок за днем тижня;
- Налаштування коригування ставок за пристроєм користувача;
- У неефективних групах оголошень заміна оголошень на ефективніші;
- Виявлення ключових слів із низьким показником якості;
- Зниження ставки за групами оголошень, де вартість конверсії вища за потрібну, щоб її (вартість конверсії) знизити;
- Підвищення ставок за групами оголошень, де вартість конверсії нижча за потрібну, щоб отримувати більше конверсій за вигідною ціною.